Veel gestelde vragen
Vragen? Je bent niet alleen. We verzamelden de meest voorkomende vragen zodat jij snel verder kan met wat écht telt: zorgeloos glutenvrij genieten.
Algemene info
Product informatie
Verzending & levering
Retour & klachten
Kan ik ook zonder glutenintolerantie bij Glutsenza bestellen?
Ja, absoluut. Onze producten zijn 100% glutenvrij getest, maar ook populair bij mensen die bewust gezonder willen eten of hun darmen willen ontlasten.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Zolang je pakket nog niet verzonden is, kan je ons mailen op support@glutsenza.be en proberen we het zo snel mogelijk recht te zetten.
Hoe kan ik betalen?
Je kan veilig en eenvoudig betalen met Bancontact, kredietkaart, iDEAL, Apple Pay of via overschrijving. Alle betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding – zo shop je zorgeloos.
Zijn de producten ook lactosevrij of vegan?
Sommige wel, anderen niet. Je kan op elk product filteren op “lactosevrij”, “vegan”, “notenvrij” enz. voor extra gemak.
Bevatten jullie producten sporen van gluten?
Nee. We selecteren enkel producenten die strikte glutenvrije productielijnen hanteren en/of gecertificeerd zijn.
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
We zorgen dat je minstens enkele weken tot maanden houdbaarheid hebt na ontvangst. Versproducten hebben uiteraard een kortere termijn.
Naar welke landen verzenden jullie?
We leveren momenteel in België en Nederland. Binnenkort breiden we uit naar meer EU-landen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven €49,99 worden gratis verzonden in België. Anders betaal je 5,95 voor levering in Belgie.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je pakket is verzonden ontvang je een track & trace via e-mail. Deze mail komt van de serviceprovider Sendcloud.
Kan ik producten terugsturen
Niet-bederfelijke producten in ongeopende staat mag je binnen 14 dagen retourneren. Verse of gekoelde voeding niet.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Stuur ons binnen 24u een foto via e-mail. We zoeken meteen naar een gepaste oplossing.
Ik heb iets verkeerd ontvangen, wat moet ik doen?
Oeps! Excuses daarvoor. Mail ons met je bestelnummer en we lossen het zo snel mogelijk op.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst. We storten het bedrag dan terug via je oorspronkelijke betaalmethode.
Toch nog vragen ? Neem gerust contact met ons op.
Contact
Mail met ons : Hallo@glutsenza.be
+32456632944
Handige links
Hier kan je nog wat extra info vinden:
Privacybeleid
GDPR beleid
Over ons
Algemene voorwaarden
Verzendbeleid
Retourbeleid